Aktuálne doba výroby môže byť trošku dlhšia. Ďakujeme za pochopenie.
FAQ > Reklamácie

Ako môžem uplatniť právo na vrátenie tovaru?

Pokiaľ nie ste spokojní s doručeným produktom a chyba nastala na našej strane – napríklad sme vám poslali poškodený produkt, nesprávnu potlač, inú veľkosť alebo farbu produktu a podobne, prosíme bezodkladne nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu na info@shirttuning.sk. Budeme Vás obratom informovať o potrebnom postupe pri uplatnení reklamácie.

Čo mám robiť v prípade, že mi produkt veľkostne nesadol?

Ak vám vami navrhnutý a nami potlačený produkt nesedí veľkostne, v prvom rade nám dajte o tejto skutočnosti vedieť na e-maile info@shirttuning.sk. Obratom vás budeme informovať, ako ďalej postupovať. Vo väčšine prípadov si vypýtame od zákazníka vrátenie tovaru naspäť. Následne, keď k nám tovar príde, vyrobíme a pošleme správnu veľkosť.

Môžem tovar vrátiť aj keď všetko je v poriadku, len už o tovar nemám záujem?

Ak vám prišiel vami navrhnutý produkt a je všetko v poriadku, ale vy už nemáte o produkt/produkty záujem, bohužiaľ, tento produkt nám nemôžete vrátiť. Keďže naše ceny sú veľmi priateľské k zákazníkovi, už nemáme priestor na takýto typ vrátenia tovaru. Prosíme vás, aj v tomto prípade nás však neváhajte kontaktovať buď telefonicky 02 330 069 02 alebo na e-maile info@shirttuning.sk, určite sa pokúsime spolu nájsť ústretové riešenie.

Ako mám všeobecne postupovať pri vrátení tovaru?

Pri akejkoľvek reklamácii nás bezodkladne kontaktujte na telefónnom čísle 02 330 069 02 alebo na e-mail: Info@shirttuning.sk. V prípade, že sa dohodneme na vrátenie tovaru, postupujete nasledovne:

1. Zabaľte tovar tak, aby pri jeho preprave nedošlo k poškodeniu
2. Do balíka priložte vaše meno a číslo objednávky
3. Balík zaneste na poštu. Balík musí byť poslaný doporučene na adresu: Shirtindustries, eshop Shirttuning.sk, Nerudova 85, Bratislava 82104.
4. Potvrdenku z pošty, prosíme odfoťte alebo oskenujte z oboch strán a pošlite nám ju e-mailom na info@shirttuning.sk spolu aj s číslom objednávky.
5. Keď nám príde tovar a skontrolujeme, že všetko sedí, veľmi radi vám buď vrátime financie, alebo vyrobíme produkty znova. Záleží na akom riešení reklamácie sa dohodneme.

Ako mám postupovať ak sme sa dohodli na vrátení financií?

Pri akejkoľvek reklamácii nás bezodkladne kontaktujte, je na vás či zvolíte e-mail alebo telefónny kontakt. Keď sa dohodneme, že vám vrátime financie, požiadame vás o číslo vašej objednávky a IBAN a SWIFT kód, na ktorý vám peniaze pošleme späť. Keď tieto údaje od vás dostaneme, financie vám vrátime čo najskôr, najneskôr však do 14. pracovných dní.

Ako mám postupovať, ak sme sa dohodli na výrobe objednávky znova?

Pri akejkoľvek reklamácii nás bezodkladne kontaktujte, je na vás či zvolíte e-mail alebo telefónny kontakt Keď sa dohodneme, že vám vyrobíme objednávku znova, budeme od vás potrebovať číslo danej objednávky a presné informácie, či na produktoch treba niečo upraviť alebo zmeniť. Následne vám vyrobíme objednávku ešte raz. Produkty by vám mali byť doručené do 5. pracovných dní.

Dôležitá informácia: Nikdy nám neposielajte produkty, bez toho, aby ste nás pred tým kontaktovali a informovali o vašej nespokojnosti či požiadavke. Môže sa stať, že vrátené produkty neodstaneme, nebudeme vedieť k akej objednávke patria a podobne. V takom prípade vám nebudeme môcť vrátiť financie, či vyrobiť nové produkty. Vďaka tomu sa môže stať, že vy aj my budeme nespokojní. Naším hlavným cieľom je predsa vaša spokojnosť. Ďakujeme