FAQ > Doručenie

Ako dlho trvá, kým mi vyrobíte objednávku?

Výroba objednávky na Shirttuningu trvá presne 48 hodín alebo dva dni od prijatia vašej objednávky a následnej úhrady. Objednávky, ktoré sú objednané, ale neuhradené, nie sú zaradené do výroby hneď. Čakáme na vašu platbu a až potom objednávky presúvame do výroby. Po pripísaní platby na náš účet je objednávka zaradená okamžite do výroby. Výroba trvá 2 dni.

Aký dlhý je čas dodania?

V Shirttuningu sa objednávky zvyčajne dodávajú do 5. pracovných dní. Kde 48 hodín trvá samotná výroba od objednania a úhrady objednávky. Potom je objednávka odovzdaná podľa vášho výberu jednej z ponúkaných kuriérskych spoločností ako : IN TIME alebo GLS prípadne službou Zásielkovňa, ktorým trvá doručenie balíčka 1 až 3 pracovné dni.

Koľko stoja prepravné náklady?

Pri dodaní vašej objednávky v rámci Slovenskej republiky sú prepravné náklady vo výške 3,50 €. Na veľkosti a hmotnosti objednávky nezáleží, cena ostáva rovnaká. Nami ponúkané prepravné spoločnosti sú: InTime, GLS alebo Zásielkovňa - pre všetky tieto typy prepravy je rovnaká cena 3,50 € za zásielku.

Ako sa dozviem o stave mojej objednávky?

Stav objednávky si môžete kedykoľvek overiť vo vašom konte pod položkou "moje objednávky". O expedícii a doručení objednávky vám pošleme automatický e-mail, v ktorom nájdete číslo vašej objednávky. Zašleme vám tiež link na sledovanie vašej zásielky ako aj kontakt na prepravnú spoločnosť. V deň doručenia vám prepravná spoločnosť pošle sms alebo email ohľadom doručenia.

Dodáte objednávku aj v presne stanovený termín?

Áno, vieme vám dodať objednávku aj na stanovený termín. Minimálna dĺžka trvania dodania je však 5 pracovných dní od objednania a úhrady objednávky. Ak potrebujete svoju objednávku dodať neskôr, prosím. kontaktuje nás na info@shirttuning.sk. Po dohode s vami pozdržíme objednávku a následne 5 dní pred stanoveným termínom ju zaradíme do výroby.

Doručujete objednávky aj do iných krajín?

Momentálne ponúkame len doručenie v rámci Slovenskej republiky.

Môžem si pre objednávku prísť aj osobne?

V rámci prepravných možností sme zahrnuli aj Zásielkovňu, teda ponúkame možnosť osobného vyzdvihnutia priamo v niektorej z daných pobočiek Zásielkovne. Osobný odber na kamennej predajni u nás nie je možný. Sme online obchod.

Akou prepravnou spoločnosťou je doručená objednávka?

Pre vaše zásielky využívame kuriérsku spoločnosť IN TIME, GLS alebo Zásielkovňu.

Podľa čoho si mám vybrať prepravnú spoločnosť?

Výhody In Time
SLEDOVANIE ZÁSIELKY – Svoju zásielku môžete sledovať online.
EMAIL A SMS NOTIFIKÁCIA – Prostredníctvom emailu Vás spoločnosť InTime bude informovať o stave Vašej zásielky, v deň doručenia dostanete SMS správu s informáciou o čase doručenia s telefónnym číslom na kuriéra.
RÝCHLOSŤ – veľmi rýchla metóda doručenia na Slovensko.
PLATBA KARTOU NA DOBIERKU - Úhradu za Vašu objednávku vykonáte priamo pri prevzatí balíčku od kuriéra. Platba môže byť vykonaná v hotovosti, rovnako ako kreditnou alebo debetnou kartou.

Výhody GLS
SLEDOVANIE BALÍKA - Sledujte svoju zásielku kedykoľvek on-line → musíte len jednoducho zadať číslo jednej alebo aj viacerých zásielok.
FLEXI DELIVERY SERVICE - Môžete ovplyvniť doručenie balíka výberom z viacerých možností doručenia cez GLS Delivery Manager. Ak si žiadnu nevyberiete, GLS vykoná automaticky ďalší pokus o doručenie na pôvodne zadanú adresu. Stačí vedieť číslo zásielky a poznať heslo, ktoré dostanete prostredníctvom informačného emailu GLS.
Možnosti zmeny v Delivery Manager:
• Doručenie na rovnakú adresu k určitému dátumu
• Doručenie na novú adresu
• Doručenie v čase po pracovnej dobe medzi 17.00 a 20.00 (možné len v mestách s depom GLS)
• Doručenie na predajné miesto GLS ParcelShop
• Doručenie do Balíkomatu
• Vyzdvihnutie v depe GLS
• Odmietnutie prijatia zásielky
PLATBA KARTOU NA DOBIERKU – Úhrada za vašu objednávku vykonáte priamo pri prevzatí balíčku od kuriéra. Platba môže byť vykonaná v hotovosti, rovnako ako kreditnou alebo debetnou kartou.
Plná informovanosť o stave Vašej zásielky, pomocou emailu či SMS notifikácie, nie len v deň doručenia, ale už od dňa prípravy vašej zásielky na odoslanie až po presný deň a orientačný čas doručenia.


Výhody Zásielkovne
VEĽKÝ VÝBER VÝDAJNÝCH MIEST – 207 na Slovensku
JEDNODUCHÉ DORUČENIE – Stačí si nechať doručiť zásielku do výdajného miesta a potom si ju podľa potreby vyzdvihnúť do 7 dní.
SLEDOVANIE ZÁSIELKY - Svoju zásielku môžete sledovať online.
SMS NOTIFIKÁCIA - Po doručení zásielky na Vami zvolené výdajné miesto Vám Zásielkovňa pošle
SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť. Alebo po Vašu zásielku môžete niekoho poslať – nemusíte ukazovať občiansky preukaz, stačí vedieť HESLO.
PREDĹŽENÁ LEHOTA NA VYZDVIHNUTIE – stačí poslať Zásielkovni spätnú SMS a lehotu Vám zdarma predĺžia až na 21 dní. (Táto služba môže byť pred Vianocami dočasne pozastavená)
PLATBA KARTOU NA DOBIERKU - Úhrada za Vašu objednávku vykonáte priamo pri prevzatí balíčku vo výdajnom mieste. Platba môže byť vykonaná v hotovosti, rovnako ako kreditnou alebo debetnou kartou – podľa výdajného miesta.