close

Objednávka

Ako viem, že som správne dokončil/a objednávku?

Správne dokončená objednávka znamená, že sme Vám zobrazili naše poďakovanie za objednávku tzv ďakovnú stránku s číslom objednávky, ak ste sa nedostali na ďakovanú stránku, niečo nevyšlo :(

Ako správne prejdem objednávkovým procesom?

Postup na objednanie
• v kreátore si navrhnete vlastný produkt
• vyberiete veľkosť a množstvo
• kliknete na košík a možnosť "do pokladne"
• uvediete dodaciu a fakturačnú adresu - ak objednávate na firmu, nezabudnite uviesť IČO a IČ DPH!
• zvolíte jednu z ponúkaných možností doručenia
• zvolíte jednu z ponúkaných možností platby
• nezabudnite označiť, že súhlasíte s VOP a spracovaním osobných údajov
• kilknite na možnosť "dokončiť objednávku"
• pri platbe paypal alebo platobná karta/internet banking budete presmerovaný na paypal alebo gopay platobnú bránu
Ak úspešne uhradíte objednávku, budete opätovne presmerovaný späť na našu stránku kde uvidíte poďakovanie za objednávku s číslom objednávky.
Do pár sekúnd posielame potvrdenie objednávky na e-mail, ktorý ste uviedli v nákupnom košíku v dodacej adrese.
• pri platbe vklad na účet alebo dobierka, ďakovná stránka sa zobrazuje takmer okamžite po kliknutí na možnosť "dokončiť objednávku", uvidíte číslo vašej objednávky
do pár sekúnd posielame potvrdenie objednávky na e-mail, ktorý ste uviedli v nákupnom košíku v dodacej adrese.

Môžem si objednať tovar aj cez telefón alebo e-mail?

Nie, bohužiaľ, túto možnosť neponúkame. Každá jedna objednávka musí prejsť naším objednávkovým procesom. Objednávky cez telefón ani e-mail neprijímame. Považujeme za dôležité, aby si sám zákazník vybral produkt, s ktorým bude spokojný, vytvoril si ho podľa vlastných predstáv a objednal v pohodlí domova. Pri objednávkovom procese sa zadávajú súkromné informácie každého zákazníka. Naša spoločnosť nemá právo s nimi manipulovať, pokiaľ nás sám zákazník nepožiada o dodatočnú úpravu alebo zmenu v objednávke. Samozrejme, zákazníkom sme k dispozícii ak treba s niečím poradiť, či pomôcť.

Môžem si tovar objednať v kamennom obchode?

Nie, bohužiaľ, neprevádzkujeme kamenný obchod. Objednávky prijímame len online.

Neprišiel e-mail s potvrdením objednávky, čo mám robiť?

Ak Vám neprišiel e-mail s potvrdením objednávky do pár sekúnd po dokončení obejdnávky, prosíme:
• skontrolujte si spam
• zvážte či ste zadali správny e-mail
• je možné, že ste nedokončili objednávku úspešne - nedokončili ste úhradu cez platobnú metódu, tak ste sa nedostali na ďakovnú stránku s číslom objednávky
Napíšte alebo zavolajte nám, nadiktujte nám Vaše meno a požiadajte o kontrolu Vašej objednávky.

Ponúkate odstránenie pozadia?

ÁNO - Keď vložíte vlastný obrázok, tak priamo v kreátore je možnosť zvoliť odstránenie pozadia.
Je potrebné zapnúť túto voľbu.
Odstránenie pozadia je spoplatnené.
V prípade, že máte zadané odstránenie pozadia, cena za pozadie sa ukáže aj v nákupnom košíku.
Pozadie odstránime ešte pred samotnou výrobou. Neponúkame automaticky náhľad dopredu.
Ak si želáte odstrániť pozadie so špeciálnou požiadavkou, napíšte nám hneď po zadaní objednávky, pošlite nám číslo vašej objednávky a aj inštrukcie.
Okrem odstránenia pozadia ponúkame aj rôzne iné úpravy obrázkov, tieto úpravy sú momentálne bez poplatku navyše. Je možné si ich priamo vybrať v našom kreátore, prejavia sa priamo na vloženom obrázku na produkte.