close

Vrátenie tovaru

Čo mám robiť v prípade reklamácie?

Je potrebné nás kontaktovať najlepšie na e-mail: info@shirttuning.sk. Čo všetko treba uviesť do e-mailu:
• číslo objednávky
• pošlite fotky produktu, s ktorým nie ste spokojní
• vaše meno a popis čo chcete reklamovať.
My vás budeme kontaktovať a ponúkneme možnosti riešenia reklamácie.

Potrebujem tovar vrátiť, čo mám robiť?

Je potrebné nás kontaktovať najlepšie na e-mail: info@shirttuning.sk. Čo všetko treba uviesť do e-mailu:
• číslo objednávky
• napíšte nám, čo potrebujete vrátiť.
My vás budeme kontaktovať a napíšeme Vám postup pri vrátení tovaru.
Je lepšie nás najskôr kontaktovať, až následne podľa inštrukcií vrátiť produkty, vyhnete sa tak zbytočnému posielaniu produktu na nesprávnu adresu.
Vo väčšine prípadov reklamácie či nespokojnosti nám na riešenie bude postačovať fotografia a popis, nie je potrebné produkty hneď vrátiť, vyhnete sa tak poštovnému navyše.
Odporúčame Vám pristúpiť k vráteniu tovaru, až sa spoločne dohodneme na tomto rozhodnutí.

Aká je adresa pre vrátenie tovaru?

Ak potrebujete tovar vrátiť, je potrebné nás kontaktovať najlepšie na e-mail: info@shirttuning.sk.
Uveďte číslo objednávky a napíšte nám, čo potrebujete vrátiť.
Adresa na vrátenie tovaru je rozdielna od adresy prevádzkovateľa obchodu, nikdy nevracajte tovar na adresu prevázdkovateľa.
Výrobu máme v Tepliciach v Českej republike a tam budeme aj požadovať vrátenie produktov v prípade potreby.